Відвідуємо урок ( Методичні матеріали на допомогу директору школи)

                           Аналіз  заходу.    Підлісненський   НВК   директор   
                                          Чабан  Наталія  Володимирівна.

Вихователь:  Філін  Алла  Миколаївна -  вихователь  дошкільної  групи.
Предмет _____________________________ Дата______________
Тема  заняття: _____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________
Наочність__________________________________________________________________________________________________________________________
  Організація  роботи  з дітьми  дошкільної групи  та  їх   адаптація  до  навчання.
·        Усвідомлення  повсякденних  правил  поведінки      Так.  Ні.
·        Формування  Я – концепції.      Так  Ні
·        Розвиток  навичок  спілкування . Так.  Ні.
·        Формування  поняття  „ МИ – одне  ціле – наш  колектив”.  Так.  Ні.
·        Формування  позитивного  ставлення  до  свого  імені  до  імені  свої  однокласників,  спонукання  дітей  називати   один  одного  іменами,  які  більше  подобаються.  Так.  Ні.
·        виявлення  прихованої  агресії  та  дезадаптації  дітей. Так.  Ні.
·        Виявлення  мотивів  агресивної  поведінки.   Так.  Ні.
·        Спрямування  дітей  на  самовиховання.   Так.   Ні.
·        Спрямування  дітей    до  самодисципліни.  Так.  Ні.
·        Виховання  добрих  взаємин   у  колективі.   Так.  Ні.
·        Розвиток  навичок  саморегуляції.   Так.  Ні.
·        Розвиток  навичок  взаєморозуміння.  Так.  Ні.
·        Розвиток  уявлень  про  „погане”  і  „добре”  та  розвиток  способів  регулювання  агресивної  поведінки. Так.  Ні.
·        Виявлення  мотивації  навчання  дошкільників.   Так.  Ні.
Використання методів  навчання  під  час  проведення  заходу
Словесні: розповідь,бесіда, пояснення,  дискусія.
Наочні:  ілюстрація,  демонстрація.
Практичні: досліди, вправи, розв’язування  задач,  навчальна  практика.
Репродуктивні.
Продуктивні:  проблемні, проблемно – пошукові,  евристичні.
Навчальна  робота  під  керівництвом  вчителя.
Самостійна  робота  вихованців:  робота  з  книгою, виконання  письмових  завдань,  практична  роботи, художньо – творча  робота.


Висновки:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

Аналіз   уроку. (Підлісненський  НВК  )

Вчитель___________________________________________________________

Предмет__________________________________________________________
Дата_________________________Клас________________________________
Темауроку___________________________________________________________________________________________________________________________Мета  уроку_____________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Типуроку________________________________________________________
Обладнання_______________________________________________________
Мета  відвідування :спостереження за  оптимальністю    об’єму  та  складністю    домашнього  завдання.

1. Обсяг   навчального  матеріалу  , який  пропонує  вчитель  для  самостійної    роботи  вдома:
   а) надто  великий ;
   б) надто  малий;
    в) оптимальний.
2. Рівень  складності   домашнього   завдання:
    а) знайомий;
    б) незнайомий;
    в) складний   за  змістом  і   важкий   для   учнів;
    г) легкий  доступний   для  учнів.
3. Чи  відповідає   домашнє   завдання  ступеню  засвоєння  учнями  матеріалу   на  уроці?
       Так.   Ні .
4.Чи  дав  учитель  вказівки,  рекомендації,  як   виконувати  домашнє   завдання?
      Так.  Ні.
5. Якого   характеру  були  ці  вказівки,  рекомендації:
      а)  детального;
      б)  загального;
      в)  вказано  лише  сторінки і  параграфи  підручника.
6. Чи  вказав  учитель  способи  самоконтролю   при  виконанні  д/з?
       Так.  Ні.
7. Чи  пояснював  учитель  вимоги,  які  будуть пред’явлені  учням   при  поточній   перевірці  д/з  і   заліку?
    Так.  Ні.
8. Чи  контролює  вчитель  виконання  д/з ?( Відповідь  дається  після  перегляду  зошитів  і  поточного  опитування  учнів  на  уроці)
     Так.   Ні.

                      
________________________________________________________________

  Аналіз  уроку.             Підлісненський  НВК
Вчитель:__________________________________________
Предмет__________________________________________
Дата:________________  Клас:_______________________
Тема  уроку:_______________________________________________
_________________________________________________________
Мета  уроку:______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
Тип  уроку:________________________________________________
Обладнання:_______________________________________________
Мета  відвідування: організація  самостійної  роботи  учнів  на  уроці.
1.    Чи  була  на  уроці  самостійна  робота?
2.    Скільки часу  вона  тривала?
3.    На  яких  етапах  була  самостійна  робота?
4.    На  який  характер  діяльності   учнів  розрахована   самостійна  робота:
-репродуктивний;
-частково-пошуковий;
-дослідницький.
5.    Форми  організації самостійної  роботи:
-         загально класна;
-         групова  парна;
-         індивідуальна.
     6. Чи  ефективно  підбито  підсумки   самостійної роботи?
Висновки, пропозиції:_______________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



                   Аналіз   уроку.        Підлісненський  НВК
Вчитель ________________предмет____________________

Дата ____________________клас_______________________

Тема уроку_________________________________________________________________
Мета  уроку_________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                                                                                 Тип уроку:___________________________________________________________________

Наочність:___________________________________________________________________

Мета відвідування:  здійснення  диференційованого   навчання  на  уроці.
1.     Чи  запланований  диференційований  підхід при  підготовці  до уроку?                      Так.  Ні.
2.     Чи  здійснювався  на  уроці   диференційований   підхід?
Так.  Ні.
     3.  За  якими  критеріями  виділялися  учні для  групової  та  індивідуальної  роботи
а) за рівнем  навчальних  досягнень;
б) за  професійною  спрямованістю;
в) за  пізнавальними  інтересами;
г) за  мірою  допомоги  вчителя  окремим  учням;
4.     На яких  етапах  уроку  здійснювався  диференційований  підхід до  учнів?
а) при вивченні  нового  матеріалу;
б)при  первинному  закріпленні   нового  матеріалу;
в)при повторенні;
г) під  час опитування;
д) під  час підготовки  до  виконання   домашнього  завдання.
5.     Якими є диференційовані  завдання?
а) різні  за  обсягом;
б) різні  за  змістом;
в) різні  за  складністю;
г) різні  за  змістом і  складністю;
д) дається  різний  етап  виконання  завдання;
е) визначається  різна  міра  допомоги  учням;
6.     Як  учитель  керує  групами  та  окремими учнями  при здійсненні   диференційованого  підходу?
а) дає  усні  вказівки  з  виконання  завдань;
б) дає  письмову інструкцію;
в) допомагає  окремим  учням  під  час  роботи;
г) ускладнює  завдання для  сильних  учнів;
д) працює  лише із слабким учнями;
е) дає  завдання учням , які  пропустили  уроки , та  інструктує  їх про  способи   організації самостійної  роботи;
7.     Скільки  часу на уроці  відводиться  на  диференційовану  роботу?
                    Достатньо.    Не  достатньо. Висновки  пропозиції:

___________________________________________


Аналіз  виховного  заходу.

Відповідальний  за проведення:_________________________

Тема:_______________________________________________
___________________________________________________
Мета;_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дата проведення:___________________________________
Мета  відвідування:_________________________________
______________________________________________________________________________________________________
Обладнання:____________________________________________________________________________________________
Рівень  розкриття   виховних  цілей : високий, достатній  низький.
               Аналіз  виховного  заходу  за  напрямками.
Світоглядний  напрямок.
Особистість   вчителя ( оптимізм ,  стосунки  з  людьми.  Ставлення  до  речей ,  до  довкілля.)
______________________________________________________________________________________________________
Навчальна  праця:(робоче  місце , планування, активність, самостійність, повага до істини, старанність)
----------------------------------------------------------------------------
Виховання  дисципліни:(дотримання порядку, відповідальність, уміння  слухати, вимоги на уроці, тактовність, аргументованість)
Вимоги які ґрунтують на : довірі, успіхові, інтересах.
----------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
Особистий  підхід:(педагогічна любов, розуміння дітей, допомога дітей, оцінювання  дітей.
---------------------------------------------------------------------------                                                                             Пропозиції:________________________________________ 

Немає коментарів:

Дописати коментар