неділю, 19 листопада 2017 р.

Навчання в науковій школі для педагогічних працівників на базі експерементальної лабораторії " XLAB" в Гйотингемі Німеччина

 З 29 жовтня по 5 листопада я навчалась в науковій  школі для  педагогічних працівників на  базі експеерментальної  лабораторії "XLAB".
Дана  лабораторія  знаходиться  в  місті  Гйотингем в  Німеччині.
Весь  курс  навчання  було  розділено  на  два  великі  блоки:нейрофізиологія та  молекулярна  біологія. На  заняттях  з  нейрофізиологіяї вивчали  особливості роботи   калій натрієвого насосу , особливості  його роботи в  залежності від структури та  будови мембрани.  На  практичних  заняттях навчались  виготовляти  капіляри та  проводити внутрішньоклітинне  фіксування потенціалу  спокою  мемебрани у  ооцитах  жаби. 
При  пропусканні  електричного  струму  через  ооцит  жаби визначали механізм  зміни  потенціалів калію  та  натрію. Реакції клітини на  зміну  сеердовища,  які  проводили додаючи  розчини  різних  солей.  Дифузію,  як  процес  спілкування клітини. Визначили , що  даний  процес  характерний  для  маленьких  клітин,  а  для  великих  використання  дифузії  як  джерела  для  спілкування  проходить  складно.

Особливості  будови  та  структури  нарвової  системи її відділів ,  виконання основних  функцій  вивчали на  нервовій  системі  пявки. Спочатку  ознайомились з  загальною  будовою  тіла. Було  зазначено  що  тіло  пявки  дуже  подібне  до  тіла  дощового  червяка. Вона  є  гемофродитом,  видільна  система знаходиться  по  довжині  всього  тіла  тварини. Пявка  має  дві  всмоктувальні  порожнини  які  між  собою  зєднані та  під  час  живлення  заповнюються  кровю  тварин.  Вони  догий  час ,  в  декілька  місяців,   можуть  знаходитись  без  їжі. Нервова  система  складається  з вузлів  та  меживузлів. Найрозвинутішою  частиною  нервової  системи  пявки  , є середня  її  частина  інші, що  знаходяться  на  кінцях  тіла, деференційовані клітини. На  практичних  заняттях  з  нервовими  клітинами, я  навчилась  за  допомогою  капіляра  заходити в нервову клітину  пявки  та  визначати  її  життєвий  потенціал, відповіді  на  подразнення,які  фіксувались  за  допомогою електростелографів.

  Ввивчивши  особливості  будови  органнів  зору  проводили  експеременти на  візуальній  системі  людини. Визначали лабораторно поріг  сприйняття частоти хвилі радіаційного  випромінювання  на  органи зору.
 Цікавими  були  занняття  з  мікробіології.  Нас  навчали руйнувати  мембрану клітини  бактерії  Есолі.
На  практичних  заняттях за  допомогою  сучасної  апаратури розрізали молекули  ДНК та  вжилювали  ці  частинки  в  генетичну   структуру бактерії.



На  практичних  заняттях  мені  також  довелося за  допомогою  електролізу цідити  через гелеве сито  порізані  частинки  молекули  ДНК.







Немає коментарів:

Дописати коментар