Керівництво та контроль ( аналітичні та організаційні накази)


НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

від ”12”  січня  2015 року                                                    № 5
с Підлісне
Про  стан  викладання
Української  мови  та 
літератури в  школі.
Згідно з річним планом роботи школи  вивчалося  питання  викладання  української  мови.  Вивчення стану викладання української здійснювалося за такими напрямами:
1.     Виконання навчальних планів і програм, реалізація рекомендацій із викладання української мови.
2.     Формування в учнів умінь і навичок зв'язного мовлення, зв'язок з іншими напрямами роботи з розвитку мовлення:
         збагачення словникового запасу учнів з погляду лексичної та граматичної будови;
         засвоєння норм української літературної мови.
3.     Науково-теоретичний рівень викладання.
4.     Планування навчального матеріалу, підбір тестових, індиві­дуальних, диференційованих завдань, наочності тощо.
5.     Дотримання вимог єдиного орфографічного режиму.
6.     Методика перевірки рівня знань учнів.
7.     Упровадження активних форм і методів навчання.
8.     Методика повторення пройденого матеріалу.
9.     Раціональне використання робочого часу.
10.                       Результати навчання, якість знань, умінь і навичок учнів.
11.                       Виконання вимог щодо ведення шкільної документації. .
 Із метою перевірки викладання відвідані уроки, вивчено документа­цію вчителів й учнівські зошити, проведено контрольні зрізи, аудіювання, усне опитування, перевірено оцінки тематичних атестацій. Завдяки цьому одержано об'єктивну характеристику роботи вчителів, надано певні реко­мендації та внесено корективи до системи викладання.
Перевірка показала, що вчитель працює за чинною на­чальною програмою та за підручниками, рекомендованими Мі­ністерством освіти і науки України. Вчитель української  мови усвідомлює завдання, які сьогодні поставлені перед школою, і працює на кінцевий ре­зультат — виховання свідомого громадянина України, формування освіченої, творчої особистості. Українську  мову в  школі  викладає  Пересунько  Галина  Вікторівна. Галина  Вікторівна є  провідним  мовником  школи.   Вчитель  має  високу  наукову  та  методичну  підготовку, відмінно  володіє  методикою  викладання  предмету, предмет  викладає  в спеціально  оформленому  кабінеті. В  кабінеті  української  мови Галина  Вікторівна  створила  навчально – методичну , просвітницьку  лабораторію. З метою формування національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно, комунікативно виправдано користуватися засобами рідної мови в усіх видах мовленнєвої діяльності, розроблено цикли уроків української мови з таких тем: «Складнопідрядне речення» (9 клас), «Однорідні члени речення» (8клас), «Прийменник як службова частина мови» (7 клас), «Займенник» (6 клас), «Лексикологія» (5 клас).З метою засвоєння та поглиблення знань учнів, формування загально пізнавальних умінь та навичок, розвитку творчих здібностей, виготовлений дидактичний матеріал:картки-комплекси, різнорівневі картки з теми «Однорідні члени речення», тематичні попереджувальні, пояснювальні, міні-диктанти з теми «Числівник». З метою активізації пізнавальної діяльності, сприяння розвитку логічного мислення та виховання інтересу до вивчення української мови і літератури, сформовані папки «Ігри на уроках літератури», «Літературні вікторини та кросворди». З метою формування  осмислених систематичних знань, розвитку навичок проектно-дослідницької роботи, творчих здібностей, вміння самостійно працювати з різними джерелами інформації, розширення знань учнів про літературу, історію рідного краю досліджено місцевий матеріал та створено науково-дослідницьку роботу «Дитячий фольклор у побуті жителів села Підлісного», проекти «В душі печаль незвана бродить», «Через віки з любов'ю», «Його дума, його пісня не вмре, не загине…». Даний  матеріал  кабінету  широко  використовується  під  час  проведення  уроків  української  мови  та  літератури.
 Її уроки мають логічне завершення: проводиться перевірка завдань, які дано учням перед його початком . Висновки за уроком робить учи­тель та учні. Прийоми мотивації та організації навчальної роботи учнів упродовж уроку сприяють ство­ренню такої ситуації, коли учні відчувають задоволення від своїх успіхів у навчанні створюється ситуація успіху. Зміст уроків сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання. Активна робота учнів у ході уроків дозволяє зробити висновок про те, що матеріал з теми засвоєно і мети досягнуто. Звертає на себе увагу  продумана,здійснювана з уроку в урок підготовка вчителя й учнів до активної роботи, система роботи вчителя з підготовки учнів до тематичного оцінювання. Уроки проводяться  відповідно до обґрунтованого, чіткого плану, складеного вчителем.
Продумано і своєчасно дається домашнє завдання. Зміст його випливає з усього ходу уроку і має твор­чий характер, збуджує учнів самостійно робити висновки, поглиблювати і завершувати роботу, розпо­чату на уроці вдосконалення вмінь вчитися, підготовка до оволодіння знаннями в класі, спостережен­ня над предметами та явищами природи і праці, задоволення і розвиток багатогранних інтелектуальних інтересів. Учителі роблять потрібні роз'яснення щодо виконання завдання і перевіряють рівень розуміння ходу його виконання учнями, попереджують  учнів про можливі труднощі під час виконання завдання та дають рекомендації щодо їх подолання. Задаючи читати матеріал за підручником, учителі дають учням питан­ня, над якими, читаючи, треба думати. Практичні завдання зорієнтовані на застосування, поглиблення знань. Задаючи їх, учителі показують, як треба спів ставляти, осмислювати теоретичні закономірності з виконанням даного завдання. Суттєву роль відіграє індивідуалізація домашнього завдання — це до­водить, що вчитель вивчає сили, можливості, здібності кожної дитини. За   результатами перевірки  стану  викладання  предмету  в  школі  було  проведено  зрізи  знань  учнів. Та  проведено  і  проаналізовано  контрольні  роботи.
Контрольну роботу з української мови з теми «Дієслово»в 7 класі виконували 8 учнів.
Високий рівень – 2
Достатній рівень – 4
Середній рівень – 2
Початковий рівень – 0
 Учні усвідомлюють загальне значення дієслова, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; знаходять дієслово в реченні;
 визначають його форми, граматичні ознаки, належність дієслова до певної дієвідміни, засоби творення видових пар дієслів;
правильно пишуть  дієслова   із вивченими орфограмами;
 знаходять і виправляють допущені помилки на вивчені орфографічні правила, а також помилки у формі залежного слова;
використовують правильно форми дієслів;
 конструюють речення з дієсловами в усіх часах і особових формах, зокрема в переносному значенні;
редагують  тексти щодо заміни повторюваних дієслів синонімами, уживання одних дієслів одного способу замість інших.
Поряд із цим, деякі учні допустили помилки при написанні не з дієсловами, при визначенні форм дієслова.
Контрольну роботу з української мови з теми «Складнопідрядне речення» в 9 класі виконували 13 учнів.
Високий рівень – 2
Достатній рівень – 6
Середній рівень – 4
Початковий рівень – 1
Учні знаходять у тексті  складнопідрядне речення з однією й кількома підрядними частинами;
визначають головну й підрядну частини, види складнопідрядних речень, їх істотні ознаки, межі головної й підрядної частин, кількість частин;
класифікують складнопідрядні речення за значенням і будовою, засобами зв’язку в них;
розрізняють сполучники й сполучні слова;
правильно ставлять  коми між частинами складнопідрядного речення; 
знаходять і виправляють помилки на вивчені правила;
конструюють складнопідрядні речення різних видів і вводять їх у тексти різних стилів.
При написанні роботи були допущені помилки на визначення видів складнопідрядних речень, розрізнення сполучників та сполучних слів.
Контрольну роботу з української мови з теми «Стилістичні засоби лексикології і фразеології» в 10 класі виконували 11 учнів.
Високий рівень – 2
Достатній рівень – 6
Середній рівень – 3
Початковий рівень – 0
Учні визначають роль і доречність використання в тексті стилістично забарвлених лексичних, фразеологічних засобів мови, їх стилістичну функцію;
розрізняють  лексичні, фразеологічні синоніми;
правильно проводять синонімічну заміну з метою підсилення тієї чи іншої стилістичної ознаки;
розпізнають тропи й визначають їх роль і доречність використання в текстах різних стилів мовлення;
дотримуються лексичних норм української літературної мови.
Результатом  професіоналізму  вчителя  є  участь  її  вихованців  в  різноманітних  конкурсах  з  предмету, де  учні  показують  високий  рівень  знань  з  мови. В цьому  році  вихованка  Галини  Вікторівни , учениця  9  класу  Самойленко  Лілія, приймала  участь  в  районному  етапі  Всеукраїнської  олімпіади  та  завоювала  І  місце.
Також  при  вивченні  стану  викладання української  мови  було  здійснено  перевірку  зошитів  учнів.
Виходячи  з  вище  сказаного
Наказую:
1.     Заступнику  директора  з  навчально – виховної  роботи  Колісник  Валентині  Миколаївні тримати  під  контролем  рівень  грамотності  учнів  закладу  через  проведення  контрольних  зрізів  знань  учнів  за  результатами  кожного  семестру.
                                                      Постійно
2.     Керівнику  методичного  об’єднання  Варламовій І.М. на  засіданні  методичного  об’єднання спланувати вивчення  питання активних  та інтерактивних  форм  роботи.
                                                     На  черговому  засіданні
3.     Вчителю  української  мови  Пересунько Г.В.:
ü На  кожному  уроці проводити  хвилинки  каліграфічного  письма, хвилини  швидко читання.
ü Слідкувати за  каліграфією  письма  учнів  та  веденням  зошитів  учнями.
ü Через  проведення  занять  предметних  гуртків, позакласних  заходів  з  предмету,  прививати  любов  та  бажання  до  читання  художньої  літератури.
                                           Постійно
4.     Контроль  за  виконанням  даного   наказу  залишаю  за  собою.


Директор НВК:                                                  Н.Чабан

З  наказом  ознайомлені:

Колісник В.М.______________          Пересуньмо Г.В._____________
Варламова  І.М._________________





НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
від ”19”  січня  2015 року                                                    № 11
с Підлісне
 Про стан викладання предмета «Захист Вітчизни»
Згідно плану роботи школи та з метою підготовки юнаків до строкової служби у лавах армії України, виконання програми військово-патріотичного виховання молоді в період з 1.12.2014 по 19.01. 2015 було здійснено вивчення стану викладання предмета «Захист Вітчизни».
Учитель предмета «Захист Вітчизни» Варламов  Олександр  Анатолійович, стаж роботи 8 років, спеціаліст другої  категорії. В процесі перевірки було відвідано 16 уроків, проведені контрольні роботи, вивчено документацію та стан матеріально-технічного забезпечення, проведено співбесіди з викладачем. Аналіз стану викладання предмета «Захист Вітчизни» підтверджує, що програма з предмета, заходи, передбачені місячниками військово-патріотичного виховання в основному виконуються.
Заняття проводяться на базі кабінету, на стройовому та спортивних майданчиках. Вимогам щодо проведення навчальних занять відповідають навчальні місця для вивчення стройових прийомів, занять із тактичної і фізичної підготовки, єдина смуга перешкод. Навчальний кабінет забезпечений таблицями, навчальними посібниками, макетами зброї, протигазами. Викладач і учні дотримуються правил ТБ під час користування зброєю, виконання стройових команд, занять із окладної фізичної підготовки, у поведінці при виникненні надзвичайної ситуації.
Учитель знає та розуміє основні вимоги навчальної програми, керівні документи з питань підготовки молоді до служби у Збройних Силах України, ознайомлений із методичними  рекомендаціями щодо викладання предмета в поточному році.
       Відповідно до діючої програми складено календарне планування з урахуванням виділеної кількості годин (1,5). Аналіз поурочних планів та відвіданих уроків підтвердили підготовку вчителя на задовільному рівні.
        Стосунки між учнями та викладачем предмета «Захист Вітчизни» будуються на основі вимог загальновійськових статутів в обсязі тем, що вивчаються. Кожен урок починається з шикування та привітання. У процесі вивчення нового матеріалу, закріплення та перевірки засвоєння його учнями реалізуються принципи навчання: доступності, проблемності, зв'язок навчання з життям, диференціації; застосовуються методи демонстрації, діалогічний, інформаційно-повідломлюючий, пояснювальний. Простежується система роботи щодо виділення зі змісту виучуваного матеріалу найголовнішого. На різних етапах уроку використовується наочність: таблиці, малюнки, макети, схеми.
У процесі розгляду нормативно-правових основ військової служби вчителем розкривається послідовна політика керівництва держави у формуванні збройних сил. Під час проведення занять належна увага приділяється підготовці учнів до захисту Вітчизни, поясненню прав і обов'язків громадян України щодо захисту її незалежності та територіальної цілісності, підготовці до служби у Збройних Силах України. Робочі зошити учнів є конспектом і джерелом підготовки до контрольних робіт, за записами в них простежуються робота із систематизації та узагальнення виучуваного матеріалу, виділення головного.
В учнів на середньому і достатньому рівні сформовані життєво необхідні знання, уміння і навички щодо захисту Вітчизни і військо-патріотичного виховання.
  Щорічно під керівництвом Варламова О.А. проводиться День цивільного захисту, в ході якого на практиці закріплюється вивчений теоретичний матеріал, учні і працівники набувають навиків дій в екстремальних ситуаціях. Проводяться заняття з ЦЗ для працівників школи.  
Проте у викладенні предмета є недоліки:
1)недостатньою залишається самоосвітня робота викладача щодо вивчення передового педагогічного досвіду, Інноваційних технологій викладення та їх впровадження у практику роботи;
2)не урізноманітнюється структура  уроків. Проведення уроків одного типу призводить до одноманітності, що значною мірою не сприяє підвищенню інтересу учнів до навчання. При проведенні уроків не використовуються інтерактивні технології, роздатковий матеріал.

На підставі вище викладеного,
НАКАЗУЮ:
1.Роботу вчителя Варламова О.А., викладача предмету «Захист Вітчизни» вважати задовільною.
2.Вчителю  Варламову О.А.:
2.1.Продовжити роботу щодо підготовки учнів до захисту Вітчизни, до служби у Збройних Силах України та інших військових формуваннях, визначених законодавством.
2.2.Урізноманітнити типи і структуру уроків, використавши при цьому інтерактивні технології  навчання.
2.3.3 метою підвищення самоосвіти опрацювати передовий педагогічний досвід з предмету, накопичувати матеріал у папці із самоосвіти, передплачувати фаховий журнал.
2.4.3 нового навчального року в обов’язковому  порядку вести гурток даного напрямку
 3. Контроль  за  виконанням  даного  наказу  залишаю  за  собою.
Директор  школи:                                               Н.В.Чабан


З наказом ознайомлений: 







НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
від ”28”  січня  2015 року                                                    № 16
с Підлісне
Про стан  роботи  шкільної  бібліотеки
На виконання Закону України «Про освіту», згідно з річним планом роботи Підлісненського НВК на 2014-2015 н.р.,  з метою визначення рівня науково-методичного забезпечення діяльності бібліотеки, підвищення якості роботи бібліотеки та надання методичної допомоги, у період з 19.01.2015 по 23.01.2015 заступником директора з виховної роботи Парієнко С.В було здійснено вивчення стану організації роботи бібліотеки у Підлісненському НВК».
У бібліотеці закладу працює завідувач бібліотеки (далі – бібліотекар) – Азаренко А.Л.. за фахом вчитель початкових класів. Бібліотечний стаж роботи - 12 , рік проходження атестації- 2014
 Вивчення стану організації роботи бібліотеки у Підлісненському НВК  здійснювалась шляхом:
- перевіркою шкільної бібліотеки заступником директора з виховної роботи; 
- бесід  з бібліотекарем.
Перевіркою встановлено, що бібліотека Підлісненського НВК   працює згідно з планом роботи бібліотекаря на навчальний рік, затвердженим директором НВК. Але план роботи бібліотекаря не скоординований з річними планом роботи закладу. У плані передбачені заходи щодо збереження фонду підручників, відображені такі заходи як організація, доставка, облік та збереження, ведення картотеки підручників, акція «Подаруй бібліотеці книгу!».
Посадова інструкція завідувача бібліотеки у Підлісненському НВК складена відповідно до Типової посадової інструкції завідувача бібліотеки та затверджена директором навчального закладу, скріплена печаткою та підписом директора і включає пункти щодо роботи з навчальною літературою та комп’ютеризацією бібліотечно-інформаційних процесів.
Відповідно до п.6 ч. ІІ Інструкції про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури підручники та навчальні посібники у бібліотеці зберігаються окремо від фонду художньої літератури, у приміщеннях, які знаходяться поруч із бібліотекою. У книгосховищі дотримується належний порядок, підручники розташовані відповідно до нумерації класів.
Бібліотекарем відповідно до Інструкції про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури ведеться облік підручників та навчальних посібників. Це відображено у «Книзі сумарного обліку підручників»
Книга сумарного обліку підручників ведеться відповідно до п.9 ч.ІІ Інструкції про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури, відбувається списання підручників з урахуванням нових надходжень підручників та застарілої літератури, наявні акти на списання літератури .
Облік навчальної літератури, прийнятої від учнів замість загублених, ведеться в окремому зошиті. Сторінки журналів на час перевірки пронумеровані, прошиті та скріплені.
Бібліотекар Азаренко А.Л. веде щоденник роботи бібліотеки,   оформляє читацькі формуляри, що дає змогу визначити загальну кількість відвідування учителів та учнів та їх читацькі інтереси.
Загальний фонд бібліотеки Підлісненського НВК складає 29999 екземплярів, читачів – 153.
У своїй роботі з популяризації фонду, бібліотекар використовує  такі форми та методи: організувала тематичні книжкові виставки: «Героїчне минуле в літературі», «Природа та фантастика», «Література проти війни». «Мистецтво бути людиною», «Кіровоградщина мій край , моя земля золотокрила», «Спадщина поколінь», «Перлина духовності», «Скарби народної мудрості», «Новинки літератури», «Відпочивай, але читати не забувай», «Добротворець із Павлиша», «Література рідного краю», «В світі казки», «Здоровий спосіб життя». Протягом І семестру 2014/2015 н.р. бібліотекарем закладу для учнів проводились бібліотечні уроки – «Подорож по сторінках улюблених казок», «Читання та обговорення казок В.О.Сухомлинського «Казки школи під голубим небом», «Бесіда-розповідь про Марію Кузьменко», «Розповідь про свято Меланки, день Василя» . Було організовано виставки до знаменних дат: 101 рік від дня народження П.Воронька, 136 років від дня народження Степана Васильченка, Розпочато дослідницьку роботу по збиранню фольклорного матеріалу у жителів с. Підлісного. Проведено  екскурсію для учнів1 класу «Перші кроки до бібліотеки»,
Для якісного інформаційного забезпечення читачів ведеться  робота зі збереження, зміцнення та розширення бібліотечного фонду. Фонд шкільної бібліотеки систематизовано за віковими групами книгокористувачів та розставлено на полицях на основі  структури бібліотечно-бібліографічної класифікації. Стелажі з основним книжковим фондом розміщено при відкритому доступі для читачів, що дає їм змогу краще вивчати розміщення та склад книжкового фонду, вільно у ньому орієнтуватися. Все це спрямоване для популяризації книжкового фонду, для покращення обслуговування читачів.
За результатами перевірки можна зробити  висновок: бібліотекар Підлісненського НВК в основному дотримується вимог Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу, Інструкції про порядок доставки, комплектування та облік навчальної літератури.
Проте є ряд питань, яким слід приділити увагу:
 Алфавітні каталоги бібліотеки відображають 40% фонду бібліотек, тому потребують корекції. 
Виявлені недоліки:
1. Вимагає модернізації  моніторингової діяльності шкільної бібліотеки щодо вивчення читацького попиту, читацького інтересу дітей та батьків, якості бібліотечно-бібліографічного обслуговування, аналіз бібліотечних послуг і тенденцій їх розвитку, вивчення рівня читацької грамотності та інформаційно-бібліотечної культури користувача, його емоційно-естетичного ставлення до прочитаних книг. Матеріали анкетувань доцільно було б використовувати при проведенні таких технологій, як «Портрет найкращого читача бібліотеки», «Захист читацького формуляра», «Культура читання школярів» тощо.
2. Потребує удосконалення діяльність бібліотекаря з популяризації книги, використання нестандартних форм роботи з  читачами, зокрема, застосування проблемних ситуацій, ігрових, театралізованих форм, тощо.
3. Відсутні плани роботи на канікули з учнями, план роботи на семестр виконаний не в повному обсязі.

 Виходячи  з  вищесказаного  наказую:
1. Шкільному бібліотекарю  Азаренко  А.Л.:
1.1.   Сприяти поповненню бібліотечних фондів, аудіо-відео матеріалів.
Постійно
1. 2. Продовжити роботу над створенням комфортного бібліотечного середовища; реформуванням бібліотеки в таку, яка б включала як традиційні, так і сучасні носії інформації, мультимедійні технології тощо.
Постійно
1.3. Якісно і своєчасно проводити сплановані заходи.
Постійно
1.4.  Розробити бібліотечні заходи різних форм та напрямків для залучення учнів школи в активніші читачі.
До 15.02.15
1.5. Планувати на канікули роботу з учнями.
Протягом начального року
1.6. Удосконалити алфавітні та системні каталоги.
До 1.04.15

  2. Контроль  за  виконанням  даного  наказу  покласти  на  заступника директора  з  виховної  роботи  Парієнко С.В.




Директор школи:                                   Н.В.Чабан

З  наказом  ознайомлені:
С.В. Парієнко  ___________________
А.Л.Азаренко____________________                                                          




НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

від ”28”  січня  2015 року                                                    № 17
с Підлісне.
Про  стан  харчування
 дітей  в  школі.

За  підсумками   контролю за  організацією  повноцінного збалансованого  харчування.
         На   виконання  частини 3 ст. 5  Закону  України  «Про  охорону  дитинства»,  постанови  Кабінету   Міністрів  України  «Про  затвердження  норм  харчування   у  навчальних  та  оздоровчих  закладах»  від  22.11.2004   №  1591,   наказу    по  школі  № 109  від 12.08.2011,   плану   контролю  за  організацією  харчування,  з  метою   створення  умов  для  повноцінного  раціонального  харчування,   покращення  здоров’я    учнів  (вихованців)  у   закладі  щотижня  здійснюється  контроль  за  харчуванням  дітей.   З  жовтня  по  січень  адміністрацією  закладу  здійснювався  контроль  за  організацією   харчування  учнів  (вихованців).  Також  було  проаналізовано   стан  виконання  натуральних  норм  харчування  на  нараді  при  директорові,    дане  питання  розглядається  кожного  місяця. Організоване  трьох  разове  харчування  для  вихованців  дошкільної  групи ,  двохразове  харчування  для  учнів  початкових  класів  та  одноразове  гаряче  харчування  для  учнів  5 – 11  класів.   Асортимент  харчових  продуктів,  з  яких  складається  раціон   харчування  школярів  є    різноманітним.  Він  включає    свіжі  і  консервовані  овочі  і  фрукти,  мед,  олію,  м'ясо,  рибу,  молоко  і   молочні  продукти,  соки,    сухофрукти,   різні  хлібобулочні  вироби,  солодощі,   крупи,    макаронні  вироби.    Складається  перспективне  примірне  двотижневе  меню,   а  також  щоденне  меню  і  меню-розклад.   Медичною  сестрою  закладу  розроблено  картотеку  страв,  складено  графік  прийому  їжі.   В  закладі  працює  комісія,  яка  контролює  організацію  і  забезпечення  необхідних  санітарно – гігієнічних  умов  харчування  дітей,  виконання  норм  харчування,  правильність  кулінарно – технологічної  обробки  продуктів,  закладку  продуктів  в  котел. 
         Всі  продукти  харчування  і  продовольча  сировина,   які  надходять  до  комори  мають  сертифікати  якості  і  супровідні  документи,  дотримується  графік  завозу,   постачання  здійснюється   спеціальним  транспортом.
         За  кожним  класом  у  їдальні  закріплені  столи.  Готові  страви  видаються  кожному  класу  окремо,  відповідно  до  графіка  прийняття  їжі.  Діти  привчаються  до  самообслуговування,  вчителі,  присутні  у  їдальні  коректують   поведінку  вихованців  за  столами,  дотримання  ними   культури  споживання  їжі.
         Видача  готових  страв  здійснюється  через  пів  години  після  приготування  та  бракеражу  готової  продукції.   Дотримується    температурний  режим  зберігання  обробки  продуктової  сировини  і  видачі  готових  гарячих  страв.
         Харчоблок    забезпечений  матеріально-технічним  обладнанням.  Розроблені  картки  аналізу  санітарно-гігієнічного  стану  харчоблоку    та  допоміжних  приміщень.  Продукти  зберігаються  у                                  спеціально    обладнаних    коморах    і  овочесховищі,   де  забезпечено  дотримання  санітарних  норм  і  правил,   у  тому  числі  і  умови  товарного  сусідства.  Під  час  приготування  страв  суворо  витримується  поточність  виробничого  процесу.  Обробка  сирих  і   готових  продуктів  проводиться  на  різних  столах  з  відповідним  маркуванням,  а  обробка  риби,   м’яса,  овочів  у  різних  цехах.
                  Вся  документація  ведеться  згідно  з  інструкцією  з  організації    харчування  й  додатків  до  неї.  Всі  працівники  харчоблоку  мають  спецодяг,     медичні  книжки,   дотримують   правил  особистої  гігієни,  вимог  щодо  організації  харчування  в  загальноосвітньому  закладі.   Терези  на  харчоблоці   товарні  і  гастрономічні    (промарковані).  Інвентар  і  посуд  промарковані.        В  процесі  приучування  дітей  до  самообслуговування  чергові  учні  обов’язково  повинні накривати  на  стіл  в  головних  уборах.

НАКАЗУЮ:

1.      Риженко О.І.   проводити  оцінювання  якості   продуктів  та  продовольчої   сировини  відповідно  до  вимог  чинного  законодавства.
                                                                                         Постійно
2.     Яковенко О.М.,   завгоспу,   приймати      продукти  харчування  лише  за  наявності  супровідних   документів,   дотримуватися  графіка    завозу  продуктів.
                                                                                         Постійно 
3.      Риженко О.І.,  медсестрі,   розміщувати  меню   із  зазначенням   виходу  кожної  страви    в  обідній  залі.
                                                                                         Щодня
4.     Комісії  з  харчування    контролювати:
-         організацію  харчування  в  закладі;
-         дотримання  технології  приготування  страв;
-         виконання  норм  харчування;
-         безпечність  і  якість  продуктів  і  продовольчої  сировини;
-         проведення  С-вітамінізації  страв;
-         санітарний   стан  харчоблоку;
-         дотримання  правил  особистої  гігієни   працівниками  харчоблоку;
-         зачистку  свіжих   овочів;
-         якість  приготування  їжі;
-         закладку  продуктів  до  котла;
-         своєчасне   проходження  медичних  оглядів    працівниками  харчоблоку.
                                                                                Постійно
5.  Бульбак Л.М., Ємильяновій В.І.,  кухарю,  дотримуватися  технології    приготування їжі.
                                                                                              Постійно
6. Бульбак Л.М., Ємильяновій В.І.,     кухарю,  не  допускати  дітей,  які  чергують  у  їдальні  до  сервірування    столів  без  головних  уборів.
                                                                                              Постійно
7. Бульбак Л.М., Ємильяновій В.І.,     кухарю,  видавати  готові  страви  тільки  після      зняття  проби  медсестрою. 
                                                                                              Постійно            
8. Бульбак Л.М., Ємильяновій В.І.,      кухарю,  Самойленко О.М., помічнику  кухаря, використовувати   тільки  за  призначенням   обладнання,  посуд  та  інвентар.
                                                                                              Постійно 
9.  Контроль  за  виконанням  даного   наказу    залишаю  за  собою.


 Директор                                                                    Н.В.Чабан

  
З  наказом  ознайомлені:     підпис
Риженко О.І._________________
Яковенко О.М._________________
Бульбак Л.М.._____________________
Самойленко О.М.._________________
Ємильянова В.І.__________________
Кармазин  С.М..________________




  НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

від  10  березня  2015 року                                                 № 39
с. Підлісне.
Про проведення весняного
місячника з благоустрою
території

Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів»,    та з метою благоустрою, озеленення території .

НАКАЗУЮ:

1.       Провести весняний місячник з благоустрою території навчального закладу з   10.03.15     по  01.04.15.
2.       Створити комісію з організації та проведення весняного місячника з благоустрою території навчального закладу (далі — комісія) у складі:
-         Колісник  В.М. — голова комісії;
-         Яковенко О.М.;
-          Пересунько Г.В.
-         Коваленко О.М.
-         Бровіцький  О.В..
3.       Комісії до 12.03.15.  розробити детальний план заходів з організації і проведення весняного місячника з благоустрою території навчального закладу (далі — місячник) і забезпечити виконання цього плану.
4.       Педагогічним працівникам ужити заходів щодо недопущення травмування учасників навчально-виховного процесу під час проведення місячника.
5.       Голові комісії   впродовж місячника надавати оперативну інформацію про виконані заходи директору навчального закладу. Звіт про підсумки проведення місячника надати до  04.04.15
6.       Довести зміст цього наказу до відома всіх працівників навчального закладу.
7.       Контроль за виконанням наказу залишаю  за  собою .
Директор  закладу:                                       Н.В.Чабан

  


НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
від ”10”  березня  2015 року                                                         № 40
с Підлісне
Про активізацію профілактичної роботи
щодо попередження проявів жорстокості
та насильства в учнівському середовищі


На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2010 року №1312 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації національної кампанії» «Стоп насильству!» на період до 2015 року» , листа управління освіти і науки Кіровоградської обласної адміністрації від 11 січня 2011 року №11 «Про затвердження плану заходів управління освіти і науки облдержадміністрації щодо реалізації Національної кампанії »Стоп насильству» на період до 2015 року та з метою попередження проявів жорстокості і насильства
НАКАЗУЮ:
1.  Заступнику  директора  з  виховної  роботи:
1.1. Довести до відома соціального  педагога Притюпи А.П. методичні рекомендації «Насильство в школі: аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі у її розв’язанні».
До 17.03.2015 року
1.2 Організовувати проведення у навчальному закладі  профілактичні заходи з проблеми запобігання насильству в сім’ї, у тому числі з використанням методики “ рівний-рівному”.
Протягом року
1.3 Здійснювати систематичний аналіз стану злочинів, пов’язаних з насильством в сім’ї.
Постійно
1.4 З метою виявлення дітей, які опинились в складних життєвих обставинах та потребують захисту з боку держави, забезпечити проведення профілактичних заходів «Діти вулиці», «Урок».
Протягом року
2. Соціальному  педагогу Притюпі А.П.
2.1 Забезпечити ефективне функціонування  соціологічної служби  щодо:
- здійснення моніторингу ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, визначення причин тривожності та агресивності; розробці індивідуальних програм психолого-педагогічного супроводу учнів «групи ризику»;
- узагальнення досвіду щодо проведення корекційної роботи  з дітьми з девіантною та делінквентною поведінкою.
Постійно
2.2 Забезпечити надання послуг різного соціального спрямування особам, які постраждали від насильства в сім’ї
Протягом року
3. Заступнику  директора  з  навчально -виховної  роботи Колісник В.М. :

3.1. Організувати інформаційно-роз’яснювальну роботу з педагогічними працівниками, учнями, батьківською громадськістю, спрямовану на попередження насильства в сім’ї, на захист дітей від насильства та жорстокого поводження, зокрема в сім’ї та дитячому середовищі.
до 01.04. 2015 року
3.2 Активізувати правоосвітню та правовиховну роботу з дітьми, спрямовану на підвищення рівня їх правових знань, зокрема з питань захисту від проявів дискримінації, насильства над дітьми, а також уживати необхідних заходів щодо вчасного попередження та недопущення таких проявів у закладі.
Постійно.
3.3 Створити у бібліотекці навчального закладу постійно діючі тематичні виставки з питань попередження насильства в сім’ї.
до 01.04. 2015 року
3.4 Забезпечити належний нагляд педагогічних працівників за дітьми під час перебування на території навчального закладу (в ході навчально- виховного процесу, перерви, проведення виховних заходів).
Постійно
3.5 Проводити належну роботу щодо залучення до гурткової та позакласної діяльності дітей з девіантною поведінкою.
Постійно
4 Контроль за виконанням даного наказу залишаю  за  собою.



Директор  закладу:                                                       Н.В.Чабан
  

НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
від ”10”  березня  2015 року                                                         № 41
с Підлісне
Про національну дитячу гарячу лінію
та Національну «гарячу » лінію з попередження
домашнього та насильства, торгівлі людьми та
тендерної дискримінації

         Відповідно до листа Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда – України від 03 лютого 2015 року № вих..-83
НАКАЗУЮ:
1.     Заступнику  директора  з  виховної  роботи Пересунько  Г.В.
1.1.         В  доступному  для  дітей  місці  розмістини  номери  телефонів « гарячої  дитячої  лінії» які  працюють:  на базі Центру «Ла Страда - Україна» працюють Національна дитяча «гаряча » лінія ( 0 800 500 225 або 772 з мобільного) та Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та
тендерної дискримінації(0 800 500 335 або 386 з мобільного).
         Національна дитяча «гаряча » лінія працює щоденно, окрім неділі, з 10.00 до 20.00, а Національна «гаряча » лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та тендерної дискримінації – щобудня з 10.00 до 18.00.
2.     Контроль  за  виконанням  даного  наказу  залишаю  за  собою.



Директор  школи:                                              Н.В.Чабан



З  наказом  ознайомлена:                                Г.В.Пересунько 





НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

від ”10”  березня  2015 року                                                         № 42
с Підлісне
Про  комплектування 
закладу  педкадрами
Педагогічний колектив Підлісненського  НВК складається з 22 педагогічних працівника, які мають постійне місце роботи., 1  з  яких перебуває у відпустці по догляду за дитиною, що становить 100% від потреби. Школа повністю забезпечена педагогічними кадрами, вакансії відсутні.
 Педагоги працюють у відповідності до здобутої спеціальності. За освітнім рівнем педагогічний колектив розподіляється так:
-         вищу педагогічну освіту мають                                     19 осіб:
-         неповну вищу освіту                                              3 особи
Мають кваліфікаційні категорії:
              Спеціаліст                                                               9 осіб
ІІ категорія                                                             3 особа
І категорія                                                              2 особи
вища категорія                                                       7 осіб

Мають педагогічні звання
 « Вчитель  - методист» - 2 педагога
 «Старший вчитель» -5 педагогів,
  почесні звання «Відмінник освіти України»-2 педагога,
 відмічені районною премією «Вчитель- майстер» 4 особи.
Всі педагогічні працівники мають відповідний стаж  роботи на посадах, які займають. Зокрема,
стаж роботи 20 років і більше  мають13  вчителів,
 стаж роботи від 10 до 20 років мають  3 вчителі,
від 3 до 10 років  має стаж 4  педагог,
стаж роботи від 1 до 3 років мають 3  особи
Всі предмети, крім географії  та  трудового  навчання  в 5 – 11  класах, в навчальному закладі  викладаються фахівцями. Навантаження педагогів сприяє їх творчому зростанню (забезпечення годинами за фахом) та оптимальній підготовці до уроків (об’єм педагогічного навантаження).
         Переважна більшість вчителів мають вік від 30 до 40 років та від 41 до     56 років .   
         При розстановці кадрів враховується педагогічний досвід, кваліфікація вчителя, наступність у роботі. Серед позитивних тенденцій організації роботи з педагогічними кадрами є стабільність кадрового складу та низька плинність.
Виходячи  з  вищесказаного:
НАКАЗУЮ:
1.     заступнику  директора  з  навчально – виховної  роботи Колісник В.М. попрацювати  з  учителями  які  мають  кваліфікаційну  категорію  спеціаліст  над  удосконаленням  свого  фахового  рівня.
2.     Розробити  ситему  відкритих  уроків  для  вчителі , що  дасть  змогу  на  самоудосконалення  педагогів.
3.     Розробити  медодичі  заходи творчі  конкурси, що  дасть  поштовх  до  педагогічного  зростання  вчителів  школи.
4.     Контроль  за  виконанням  даного  наказу  залишаю  за  собою.



Директор  закладу:                                             Н.В.Чабан






НАКАЗ   ДИРЕКТОРА ПІДЛІСНЕНСЬКОГО НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО  КОМПЛЕКСУ               « ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД» ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ  КІРОВОГРАДСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
від ”10”  березня  2015 року                                                         № 43
с Підлісне
"Про підготовку до
засідання педагогічної ради
« Створення  необхідних  умов
  для  фізичного  розвитку
 школярів,  збереження  та
 зміцнення  їхнього  здоров’я.»


Згідно з планом роботи школи на 2014—2015 н. рік "27"березня 2015 року буде проведено засідання педагогічної ради на тему« Створення  необхідних  умов   для  фізичного  розвитку  школярів,  збереження  та  зміцнення  їхнього  здоров’я.»
 З метою активізації роботи педагогічних працівників на розв'язання вказаної вище пробле­ми, вивчення передового педагогічного досвіду, роз­витку ініціативи і творчості вчителів, залучення їх до підготовки та якісного проведення педради
 НАКАЗУЮ:  
1. Затвердити склад творчої групи для підготовки засі­дання педради в складі:
Чабан  Н.В. - директор школи;
Колісник В.М. - заст. директора з навчально-виховної роботи;
Притюпа  А.П. – соціальний  педагог школи;
Чернов  О.М. - голова МО  вчителів природничо математичного  циклу.
2. Членам комісії відвідувати уроки вчителів, на­давати методичну допомогу з питань підготовки до педради.
3. Заступнику директора школи з навчально-ви­ховної роботи розробити графік відвідування уроків.
4.  Соціальному  педагогу:
4.1. Підготувати із зазначеної проблеми інфор­маційно-методичний вісник.
До "20"березня  2015 р.
4.2. Провести анкетування "Проблема гуманізації навчального процесу очима дітей".
До "18"березня  2015 р.
5. Керівникам  методичних  об’єднань  узагальнити зібрані матеріали, обговорити це питання на засідан­нях і підготуватись до аналітичного виступу на педраді.
6. Бібліотекарю школи підготува­ти список педагогічної літератури.
7. Контроль за виконанням цього наказу покла­сти на заступника директора з навчально-виховної роботи.

 

 

 

Директор закладу:                                          Н.В.Чабан



З  наказом  ознайомлені:

Немає коментарів:

Дописати коментар